Monday 2 February 2015


طراحی و تولید نرم افزارهای تلفن همراه
نرم‌افزار موبایل نرم‌افزاری قابل اجرا برروی گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد که معمولاً با حجم کم و در ابعاد صفحه تلفن همراه عرضه می شود. اندروید در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل تلفن همراه بوده که توسط شرکت گوگل برای تلفن های همراه و تبلت ها ارائه شده بسیاری از شرکت های سخت افزاری مانند سامسونگ، ال جی ، اچ تی سی و غیره از این سیستم عامل استفاده میکنند، از دیگر سیستم عامل های تلفن همراه میتوان از آی او اس که سیستم عاملی مختص دستگاه های اپل می باشد و ویندوز موبایل نام برد.
امروزه نرم افزارهای تلفن همراه به دلیل در دسترس بودن ، امکان اتصال به شبکه های ارتباطی و انتقال داده ها از راه دور، به یکی از پرکاربردترین ابزارها مبدل گردیده و بسیاری از شرکت ها با بهره گیری از این تکنولوژی و شناخت نیاز های کاربران      توانسته اند از این ابزار در راستای رونق بخشیدن به کسب و کار، تجارت آنلاین و تبلیغات هدفمند خود استفاده نمایند.
نباید فراموش کرد که اپلیکشن های فراوانی هستند که خود به تنهایی تبدیل به منابع درآمد سرشار برای تولید کنندگانشان شده اند، بخش دیگری از این اپلیکیشن ها به عنوان ابزار کمکی و مکمل برای انجام کارهای روزمره به صورت آنلاین یا آفلاین تولید می شود؛ تعدادی از نرم افزارها، تجاری هستند، برخی تبلیغاتی  و برخی هم تفریحی و سرگرمی ! دنیای تلفن همراه برای تمامی لحظات زندگی شما برنامه ای در اختیار دارد؛ گاهی به جای شما تصمیم می گیرد، بهترین پیشنهاد را به شما ارایه می کند، همراهتان خرید می کند، با شما حرف می زند و شما را می خنداند ! آنچه سرنوشت یک نرم افزار را رقم می زند ایده ی آن است.
برای وارد شدن به چنین بازار جدیدی که اینچنین پر سرعت رشد می کند، چه باید کرد؟ جدای از کسب و کارهایی از قبیل موبایل فروشی یا تعمیرات موبایل که در حال حاضر در کشور ما فراوان است، نقطه ورود موفق و با ارزش به این بازار بزرگ، بخش نرم افزاری آن یا همان تولید اپلیکیشن های تلفن همراه است.

اپلیکیشن‌های موبایل برای کسب و کار شما
شما به عنوان صاحب یک شغل و حرفه یا تجارت خاص، همیشه علاقه دارید که با مشتریان یا کاربران خود بیشتر تماس داشته باشید. همچنین دوست دارید در عین حال که هوای مشتریان فعلی خود را دارید، مشتریان جدیدی هم پیدا کنید و خدمات خود را به آن‌ها نیز ارائه دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به مشتری‌های جدید‌تر سرمایه‌گذاری بر روی اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند است. تیم پاراکس وب با طراحی، تولید و ارائه‌ی نرم‌افزار برای سیستم عامل های اندورید، آی او اس، ویندوز موبایل به شما در جذب مخاطب بیشتر کمک می‌کند.
شما می توانید اپلیکیشن تولیدی خود را از طریق فروشگاه های نرم افزارهای تلفن همراه، ویترین های ارائه اپلیکیشن ، وب سایت خود، ایمیل کاربران، بلوتوث و ... به دست کاربران برسانید. حتی می توانید به کمک ما اپلیکیشن تجاری بسازید، آن را به فروش برسانید و کسب درآمد کنید!
یک اپلیکیشن با ترکیب تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی یا تبلت می‌تواند خیلی قدرتمندتر و کاراتر باشد! متخصصین و مهندسین ما با آشنایی با قابلیت‌های سخت‌افزاری هر دستگاه اپلیکیشن‌هایی تولید می‌کنند که می‌تواند از تکنولوژی‌هایی چون: بلوتوث تلفن همراه ( Bluetooth )، موقعیت یاب جهانی تلفن همراه ( GPS )، شتاب سنج تلفن همراه ( Accelerometer )، پردازنده تلفن همراه ( Processor )، حافظه جانبی تلفن همراه ( RAM )، بانک اطلاعاتی تلفن همراه ( Database )، یو اس اس دی تلفن همراه ( USSD )، پیام کوتاه تلفن همراه ( SMS/MMS )، کیو آر کد تلفن همراه ( QR Code )، رمز نگاری اطلاعات تلفن همراه ( Encryption ) و ... دستگاه استفاده کند

No comments:

Post a Comment